miercuri, 1 iunie 2011

1.

Inainte sa incep a ma simti un fel de Shakespeare altoit cu Cioran, simt nevoia sa spun ca nu voi manca rahat scrie despre politica, economie, probleme fundamentale sau alte de astea cu care nu prea am tangenta [da, da, stiu ca ar trebui sa intereseze pentru ca..bla bla bla]. Scriu despre ce-mi taie capul in momentul scrierii, scriu despre ce-am facut, ce-am vrut sa fac, ce n-am facut, ce a facut X sau Y si a dat dovada de o doza mare de inteligenta..sau prostie, scriu despre frustrarile mele.

Incep a-mi expune priceperea in arta scrierii, cu ajutorul unei mici povestioare. Astazi este 1 iunie, ZIUA COPILULUI. Eu nu suport copilasii, mi se par extrem de enervanti din motive evidente: plang mult, tipa mult, sunt mofturosi, vor toate lucrurile pe care le vad in jur si nu pot pricepe ca NU E VOIE, etc. Astazi prietena mea cea mai buna, o notam cu G., trebuia sa-si duca surioara mai mica la film, iar eu, fiind o prietena buna, m-am oferit sa le insotesc, ca oricum acasa nu faceam mare lucru, asa ca mai bine mai vedeam si eu Mall-ul.
Pe la amiaza ma suna si-mi spune ca a venit var`sa din Italia, sau ceva de genul si trebuie sa se intalneasca cu ea si ca nu stie ce sa faca cu sora-sa ca i-a promis ca o duce la film. Stau vreo 30 de secunde si urmeaza urmatorul dialog:
"- Hai ca daca vrei ma duc eu cu R. la film si tu te duci sa te vezi cu verisoara ta.".
"- Aaaa, stai linistita, nu e nevoie, oricum sora-mea nu te suporta".
"- De ce?!"
"- Pai mai tii minte cand vorbeam cu tine la telefon si m-ai intrebat tu ce se aude si ti-am zis ca-i R. si ai zis ca e enervanta?"
"- Da..mai tin minte. De ce?"
"- Pai te-a auzit si m-a intrebat cu cine vorbesc si de atunci nu te mai place, iar la cursul festiv m-a intrebat daca AIA, adica tu, esti AIA care a zis ca e enervanta si i-am zis ca da. Mda..si de asta nu te place."
"- Mda..super!"
Cu alte cuvinte,m-am facut tot rahatul, caci sunt sigura ca R., sora lui G., s-a dus la maica-sa si i-a zis ca colega C. a lui G., este o nenorocita care a facut-o enervanta. Prin urmare nici mama lui G. nu ma place. Nu ma afecteaza prea tare, ca oricum n-o luam pe G. de nevasta, dar cine stie cum ajung sa dau ochii cu femeia.
Maine e ziua lui R.. Ii iau ceva frumos de plus si ma duc sa-i arat cat de mult imi pare rau ca am spus adevarul gol-golut  asemenea barbaritate despre ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate